kom hem älskade Marcus Rohde. <3

Du är för ung, ditt liv hade knappt börjat. Du hade hela livet framför dig. Varför du, just du min älskade Marcus?! Livet är inte rättvisst. Jag hatar livet, jag är tom. Jag går som en zombie, känns som jag är levande död. Känns som om du tog mitt hjärta med dig.

Jag önskar att allt är en mardröm, och jag vill att du ska komma hem väcka mig och hålla om mig och säga "allt kommer bli bra igen hjärtat" och le med ditt leende, som bara du kan. Ditt underbara fina leende, och ditt underbara skratt. Jag vill ut och gå med dig, sitta och mysa, precis som vi gjorde tillsammans. 
Jag vill inte ha det såhär mer, kan inte förstå ännu att det var du, som var på fel plats på fel tillfälle. Det kan inte vara du hjärtat, det får inte vara du.
Jag vägrar säga förväl, för att vi ses igen, jag säger "vi ses snart igen älskling!" och jag längtar efter dagen, då jag återigen ser dig, och då hoppas jag du ler med ditt underbara leende och skrattar och håller om mig och ger mig en puss som förr.

Kom tillbaka och ta min hand. För jag vill inte se världen utan dig.


1988-09-02 - 2011-05-14, himlen tog tillbaka sin finaste ängel.


Kommentarer
Postat av: ....

Ursäkta.. men vem fan är du?!? aldrig någonsin hört talas om dig ens! Blir så less på folk som helt plötsligt var bästa vänner, efter hans död! Sjukt att du nästintill beskriver honom som din pojkvän.

/ marcus RIKTIGA kompis!

2013-05-03 @ 00:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0