life you know

vissa dagar är hårdare än andra, och idag är en sån dag att man bara önskar att allt var en mardröm och man vaknade upp.





idag är det söndag, vilket innebär att imorgon är det måndag. och även min sista vecka som 17! den segaste veckan i livet kan man säga, eller den veckan innan man blir 20.
nu ska jag ta mig och se aa avsnittet som gick i tisdags, som jag missade! fy filla.. men nu ska jag äntligen se det.
sen måste jag också ta och städa upp på rummet, har är ännu stökigt sen hannah och jag fixade min garderob.. måste ha lite ork.. 
kanske ska ner och sola också, får se om jag orkar.
ja, idag är ingen bra dag..





för många minnen, som är samlade på samma bild..


Kommentarer
Postat av: hannah.

Jag älskar dig! <3

2009-09-30 @ 21:54:32
URL: http://jangsellhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0