en super helg.

lovade ju hannis att börja blogga igen ;D  så jag sätter väl igång om att berätta om helgen?!

i fredags åkte jag hem till lillasyster och familjen!  när jag kom dit, drog vi ut i byn och träffade några vänner & så.  sen drog jag & lillasyster hem, och då blev det idol, mys & godis med familjen, förutom pappa som kom senare.
sen i lördags körde pappa oss hem till bjuv igen. och då blev det att jag färgade systser överhår. och sen kom eva och mats. sen efter mat och goda drinkar, drog vi ut! sen blev det att vi åkte till någon "fest" och så. och fräck som jag är lärde jag upp några ölspelet, och litta till. haha ;D
sen vaknade jag imorse av att inte syster låg i sängen, så fick springa upp och leta upp henne, när jag väl hittat henne, åkte hon hem. mamma kom och hämtade henne. :(

nu hade jag tänkt cykla ner och sola lite. sen får jag laga mat, jobbigt nog.. ska jag slå på stort eller enkelt? ;s haha. ja, det får väntas och se.
sen ikväll ska jag bara ta hand om mig själv, ansiktsmask och hårinpackning! (y) och sova i tid, om det nu blir så, blir aldrig det när jag säger det ändå. ;b haha.


pusselipuss


(nu är det såhär, att jag har fått en till mamma och pappa. min lillasyster, anya's, föräldrar. då jag kallar de också mamma och pappa, så ni kan kake bli lite lätt förvirrade när jag pratar om olika mammor och pappor, men mina riktigt föräldrar bor i bjuv, och mina extra föräldrar i ekeby! fråga på om ni inte fattar, för jag fattar inte alltid själv)





Kommentarer
Postat av: anya - never let them see you down, smile while you are bleeding

du fattar inte mycket du älskling :)

2009-09-21 @ 18:38:52
URL: http://aniya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0