dags för sängen.

det blev enkelt till mat, en pirog ett knäckebröd lite gurka och tre mini vårrullar som var över sen igår. jag orkade inte mer. såg även ett avnitt av oth, säsong 6!  fast jag inte ens sett avsnitt ett, men jag saknade det så mycket, och det kom precis på tv då, så jag var tvungen.
men nu ska jag leta upp min telefon som har legat och dött någonstands, sen ska jag försöka få in lite av provet i morgon i huvudet, men kommer nog inte lyckas något vidare. men annars blir det bara att sova!



pusselipuss





om jag kunnat gett bort min 18års dag mot det jag hade innan, skulle jag inte tvekat en sekund .. jag saknar dig, allt som handlar om dig, allt som hade med oss att göra. fan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0