ut i skogen.


en hund som mer gärna äter upp blommorna ;D


eller som ligger och latar sig och rullar i blommorna. (;



buketten jag fick ihop, jag är nöjd, och det luktar gott!


och pappa skulle visa en snabbare väg ut, och det ledde till att vi gick i
ett snår, med massa träd och skit och mög. haha ;b  halvt vilsna.



ja, som ni ser. har vi varit ute och plockat blommor, liljekonvaljer, mamma pappa jag och azzar. :) de luktar så himla gott att man blir tokig! :D  och sen lämnade vi även en bukett till farmor och farfar. :)
snart är det mat får jag hoppas, jag är hungrig som ett svin.
och jag har inte hunnit att städa, eftersom det blev iväg nästan direkt efter jag bloggat ;b haha.

ustäkta att bilderna är dåliga, tog de mobilen, och två tog jag när jag gick ;b
efter maten kommer nillebus :D  wouhu. vi ska mysa och se på någon film som går på tv idag, om vi kan komma överrens. :)




pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Olivia

haha :D

2009-05-17 @ 19:06:53
URL: http://oliviaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0