This is the greatest story of all times, We met in like in a movie

första lediga dagen, underbart!

älsking väckte mig först imorse, sen åkte han hem, men hämtade mig en timme efter, då vi åkte runt till olika affärer och hade mys. :) och vi avslutade med en promenad i skogen, helt underbart! :D 
spelade nyss, och det gick skit bra!  har ikväll också, då jag ska hjälpa annelie med flöjter, eftersom det är öppet hus. så ska hjälpa de få ljud i flöjten ;b haha, skit jobbigt. :( 
sen blir det ut och springa, och sen dusch. och sen nanna med älsk?  :)



snygg bild min pappa skickade till mig i påskas va? ;D
han är så kreativ. :)





varje gång blir det fel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0