sammandragning av ett par dagar!

ursäkta för att jag inte uppdaterat sen i måndags, men jag har haft fullt upp! :D detta har varit ett jätte bra och mysigt lov. och än är det inte slut! :)
i måndags kväll, kom älsk. :) sen sov han här till tisdag, och på tisdagen, har jag glömt vad vi gjorde ;s jag tror inte vi  gjorde något speciellt på dagen iaf. på kvällen körde vi ut, till hyllingedammarna, och sen handlade vi också  på maxi, och på kvällen blev det varma mackor. :) sen sov han här till onsdagen.
som då var igår, och då åkte vi först till mölledammarna, och gick där och så. :) sen körde vi till stenbrottet och gick där. :) sen vart det hem, middag och på kvällen kollade vi på wallader - hämnden. :) 
och sen imorse väckte underbaringen mig, och sen körde han hemåt, och lucas kom. :) just nu är alla (Mamma pappa lucas) ute i trädgården, jag ska nog gå ut och kolla läget. :) azzar får inte gå ut, han har varit taskig mot lucas ;b haha.

sen måste jag verkligen städa mitt rum helt & hållet. damma och alla :S haha, komm ta tid. men jag ser att det verkligen behövs. :)


möllerdammarna.   älsks ben på bild ;b


mölledammarna.


min. :*


stenbrottet, och älsk ;D




såja, fick ni lite bilder också!  tack för ett par underbara dagar älskling. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0