när det blir varma sommardagar.

nu är jag i full gång med att göra v mig, och halvt plugga till sista provet i tvåan, kallkök.  jag glömde helt bort det igår när jag var med älsk, eller jag hade väl en liten glimt i huvudet av det, men jag tror jag ignorerade det. för att va med min gosegroda ;) haha. 
känner dock inte alls för att gå till parapeten idag, jag är helt seg!  onsdagen brukar ju gå fort! så varför skulle den in göra det idag? haha.
iaf när jag kommer hem, ska jag duscha läsa min bok och ren bädda och sen somna så gott jag kan utan älskling. :(



förresten, jag är kär i mina nya plånbok jag fick förra onsdagen av min pojkvän :$ haha. löjligt men sant! :D alltid velat ha en liknande sådan, svårt att förklara. och nu måste jag packa :( 




pusselipuss






åh, skulle gett hur mycke som helst för att åka utomlands. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0