im so happy, im so glad!!!!!

termometern där ute visar 25.något!  hur härligt är inte det?!
jag har legat ute i solen sen halv elva ungefär, och fått FÄRG!! :D hur härligt är inte det?!
jag har mest troligt klarat att tjata till mig en pool!!! hur härligt är inte det?!



hur härligt är inte denna dag?!?!?!  :D






vi har precis firat morsdag! :) mamma fick ett mega stort ljus, ett midre en pjamas och ett par trosor! :D (ska ta bilder när jag får min kamera tillbaka, iaf på mega ljuset ;D )  och så kom fredrik och alice. :) så vi har suttit ute i gräset, druckit kaffe och ätit kakor och myst :D   nu ska jag återigen ut i solen, och läsa min UNDERBARA bok!  



pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0