en hektisk lördag.

vaknade av ett sms, där det stod bland annat vakna. haha! och det gjorde jag. sen kom mamma in och fråga om jag skulle med eller inte till väla, så det ställde jag upp på. både hon behövde smakråd av mig, och jag behövde litta till mig själv. :)  och allt kom in som vi letade efter, dock önskar jag så himla mycket att jag hade miljoner kroner, så jag skulle kunna köpa allt jag vill ha!  jag bli tokig på pengar.

ikväll blir det kyckling grill med flingpotatis, bröd och sallad och en mamma och pappa å en pojkvän. sen eurovison, HEJA SVERIG! (Y)    fast norges är bra, och arash låt. måste jag säga. :)


nej, jag har blivit beroende av att spela guitar hero, jag MÅSTE spela nu. det var inte kul att spela det i natt, för jag kunde ju inte hadet så högt, så jag hörde bara mig själv trycka på knapparna, vilket inte var ngt skoj ;b



pusselipuss




en härligt sommar bild, tycker jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0