Don't ever lose that light in your eyes

idag på schemat står;

*älskling kommer senare.  KARATE!!
*grillning.
*ska se någon av filmena som jag inte sett.


nä, det var inte så mycket som jag trodde det skulle vara ;D haha.  duschat har jag redan, gick direkt från sängen in i duscheluren. så har man det gjort. det blir till att göra v sig snart iaf.  jag vill övningsköra också idag, arh!  får väl vänta tills på söndag! 
imorgon är det ullared! ;D  äntligen. men har lovat mamma att hålla igen på kläd köp :( hon har rätt, jag köper för mycket som jag sen inte använder, jag måste även rensa mina garderober, hatar det.  det är som att slänga bort någon från familjen. :$ haha. 


nej, nu ska jag ta på mig (kläder ;})  och göra v mig. :)




pusselipuss



simba äter gröt. :)  blir matad av andy ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0