bor i andrahand och borde ta mig ut.

kom nyss in. :) varit ute och sprungit en bit! ;D  och jag orkade mer än vanligt. :) skönt som tusan var det också :) nu sitter jag med inpackning. snart in och duscha. :)  sen blir det till att se greys anatomy.  
blev inget ren bäddat idag :( för det jag köpte i ullared, luktade äckligt. så har slängt det i tvätten istället, så det får bli imorgon! ;D
förresten när jag kom hem, hade jag fått ett skärp, två par pumps (svarta och ett par vita) och en 100 kr av mormor. :D och av mamma hade jag fått en hjärte sten som jag kunde lägga på måns grav. mycket finare än den gamla stenen jag hade där ;b haha.




pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0