back on track.

jag vet, jag lovade att hålla igång. men allt dog ut. och imorse på bussen till skolan, så satt jag brevid oliwia. och på ngt sätt fick hon mitt bloggande att vakna till liv igen, dock denna gången ska jag skriva mindre om min dag, eller försöka. det kommer bli svårt, men jag ska försöka! ;D om jag nu ändå har taigt mig till att starta en blogg (för ett jävla bra tag sen) kan jag ju lika bra hålla den i liv. :) jag kanske har det blogg namnet en annan vill ha  ;D haha.

och hur ser livet ut nu förtiden?
-jodå, som det slutade tycker jag. :) jag har min pojkvän, sköter skolan, bor hemma med mamma och pappa, är inte gravid. ja, som det såg ut när jag slutade skriva! ;D haha.  skämt å sido. :) allt är ännu bra.

just nu sitter jag i skolan, projekt och företag A, vi ska starta ett företeg, jag malin mihcaela, och JAG förstår ingeting, även har jag ett prov efter tolv, som kommer gå åt tusan! haha.
nej, nu ska jag kolla upp stimavgiften!



pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Olivia

yeay! go me :DD <3

2009-05-16 @ 11:16:48
URL: http://oliviaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0