servering.

jag glömde ju helt och hållet berätta om en super kul sak som hände mig idag :D
min serveringslärare kom fram till mig, och berättade om en serveringstävlning på öland som han var domare på. så sa han att han valde ut några få, jätte få och som han visste var duktiga och verkligen gick in på för det, och frågade om de ville va med. och då frågar han MIG och jag vill vara med och tävla! jag blev chokad.. helt ärligt den chansen trodde jag aldrig jag skulle få. fast jag ända sen ettan gått och drömt om att få vara med och serverigns tävla. jag sa ju på stört ja jag vill! och blev jätte glad!  och jag ännu inte förstå det, att jag filla, har chans att tävla i servering och då automatiskt vinna ;) det ska bli kul och se hur långt det går för mig. och jag hoppas ju att det går hela vägen ;D
jag berättade för några få i klassen, och bara av EN! fick jag reaktionen jag vill. det var "nej vad kul :D " och det var av den normala malin! :) tack för jag har dig i klassen ;b och sen berättade jag för min underbara pojkvän, men där fick jag inte iheller den reaktionen, suck.  jag får höra vad jag får av er. :) 
har ännu inte berättat för mamma och pappa, men det gör jag imorgon och hoppas på att jag får en reaktion jag vill ha!

jag är mållös, så glad. jesus. ni anar inte!

puss

Kommentarer
Postat av: ally

åh grattis! jag hejar på dig.

ja det i min blogg, en vän till familjen, på mammas sida. blev knivmördad inatt :(<3

2009-03-04 @ 20:02:02
URL: http://amkjo.blogg.se/
Postat av: Stephanie

jag är glad för din skull =D... hihi <3

2009-03-05 @ 09:09:56
URL: http://snuffsnuff.blogg.se/
Postat av: Olivia

JAAAAAAAAG är glad för din skull :::* <3

2009-03-07 @ 09:08:29
URL: http://oliviaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0