118100

jag läste på mammasbeckas.blogg.se att hon hade skickat till 118100 och frågat vem har hon var. :) och hon fick en korrekt beskrivning av sig själv ;b det är ju inte lätt att förstå att hon inte får!  även knivlisas.blogg.se hade gjort detta, där becka fick iden ifrån! och då tänkte jag att jag själv kunde lika bra göra det :D haha. och det gjorde jag, skickade iväg ett sms där jag skrev ; vem är filla?
118100 tror att filla är en glad charmig tjej som älskar fruktbål. hon är också svag för alltnig som är gult, speciellt smörblommor.
jag kan inte riktigt hålla med om gult ;) hatar gult rent ut sagt ;b men.. jag är ju inte känd, så kan inte vänta mig en bättre förklaring från någon som inte har en anning om vem jag är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0