trevlig resa!

nu har jag sovit,  från 05,00 - 15,00. inte illa pinkat va?  

iaf, igår. ja, vad ska man säga?! jag hade riktigt roligt iaf. då&då, mellan varven måste jag erkänna. men jag hade två toppen personer med mig, en mer än den andra!  ååh, vad skulle jag gjort utan dig anya?    
vet knappt var jag ska börja, haha!  det började som ett skämt om vad jag ville göra! jag sa jag ville till liseberg. och då sa danne, men då kör vi!    och jag trodde han skoja. :D haha. så vi satte oss i bilen. och det blev raka vägen till göteborg! haha.  men liseberg var självklart inte öppet, då vi körde vid nio halv tio? närmare tio,  jag hade inte direkt koll på klockan om man säger så. haha!  men vi körde iaf runt lite i gbg, sen vart det hem, inom borås, då jag hade komanot över bilen ;)  ååh, vill ha körkort nu! 
iaf det var riktigt kul i bilen :) sång, skit snack och trams :D haha. nej, jag trivs i ert sällskap, håll ihop turteduvor!



pusselipuss





himlen var jätte fin! men det ville inte min kamera på mobilen fatta riktigt.



Kommentarer
Postat av: Stephanie

inom borååås=P o ni hälsar inte på? vad är de för traams? =(

2009-06-29 @ 12:57:18
URL: http://snuffsnuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0