sommar är äntligen tillbaka!

finns inget värre än att vakna av mensvärk!  fyfan. & det var vad jag gjorde hela morgonen, flera gånger.  etersom jag inte iheller haft det på två underbara månader! hade jag förträngt smärtan. och det lovar jag att jag aldrig mer kommer göra. fyyyyyyyfan.


nu ska jag snart in till stan med mamma, vi ska lämna in papper igen till banken. och sen ska hon bjuda på glass, och sen ska vi köpa lite presenter till alice isaac hugo & miranda ;D
nej, nu ska jag göra v håret, inget smink idag inte! solen lyser, och litta färg i huet kan jag väl få! ;D
förresten, bilder från kalaset igår, kommer senare! :D
& GRATTIS MALIN TILL KÖRKORTET! :D

pusselipuss




två sommarfina underbara töser :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0