one tree hill in my <3

det blev inget väla. :( det blir det imorgon, efter vi har hämtat mormor så ska vi gå där :) och eftersom mormor är med, tror jag nog att jag FÅR skolavslutnings kläderna! ;D hihi. om jag hittar! :|  
mamma och jag och azzar gick till allivs istället, och sen gjorde jag tårtan till imorgon!  :)  farfar & farmor kommer inte imorgon :(  men  mormor älskling iaf! :D  och älskling är viktigaste :$ förlåt mormor. 
nu ska vi äta, krov och hamburgare, dock äter jag inte hamburgare ;) så jag ska ha en utan kött i :D haha. 
 och jag har kommit in i ett oth-måste-se-stund.   håller på att toka loss här hemma, vill ha säsong 6 & 7 nu!  arh, får bli att kolla om alla filmer snart, men inte idag, för senare ikväll blir det chihuahuan från beverly hills! :D haha.
nej justdet, mat!



pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0