Kiss the sea, the wind and the moon, i'm a sun

minns ni mitt "lilla" reaseri inlägg för någon vecka sen eller vad det var?  iaf, personen har iaf inte hört av sig ett knyst sen jag slutade. och det visar bara en sak? eller hur.. och det är ju tyvärr inget roligt :s eftersom jag saknade det and so on.. men jag var ju ingeting för denna personenen.. tråkigt nog är det sanningen. annars, varför ska man sluta höra av sig? :s  om jag nu inte gjort ngt dumt. men det kan ja inte ha gjort mer än i sömnen & då kan jag inte rå för det. skit samma.

 
ikväll kommer min älskade pojkvän till mig :D oh, så mysigt. :D  och vi ska se filmen, om inte.  hoppas den är bra :D haha, den är iaf svensk, & jag gillar svenska filmer lite mer än andra, dock är mina favorit filmer på engelska ;b haha.

2 dagar kvar, sen sommarlov. HÄRLIGTHÄRLIGT.




pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0