kalas för lucas!

idag var jag uppe i tid. redan 9 hade jag satt klockan på.  för jag skulle hinna till väla & ta nytt id kort. hahaha :D varför ska man alltid bli så förbaskat ful på alla de korten?! jesus..  menmen, nu får det vara så. tills det är dags att uppgradera det. :D haha. inte för jag alls är nöjd eller så, men det är nog en grej att man inte ska bli ;b
nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem, så ska vi hem till lucas på kalas. grabben blir 3år idag :D ååh. satans snabbt tiden går när de är små. eller hela tiden?! 
& frågan är vad som står på schemat ikväll?  :)   inte sex & and the city iaf :s det är visst slut. skit :( såg beck - hämndens pris gick. men den kommer jag för bra ihåg ;b 
imorgon hoppas jag på fint väder, så man kan steka i trädgården ;) haha.
och på onsdag ska jag till stan & träffa bästavän! :D



pusselipuss



födelsedags snyggingen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0