I’m a killer, I kill for love, Gonna get you alone.

jag sov hos älskling igår kväll. :)  vi grillade fransk hotdog och vanlig korv med hans föräldrar och hans morbro. :D  skit gott!  arh, skulle velat äta en sån nu! :D  har  blivit helt galen i de tack vare nicklas ;b haha. 
iaf så körde han hem mig i morse, och jag har gjort v mig och så nu :) ska ner och snacka med mamma, vi ska till väla! måste ha ngt till skolavslutningen. och jag har kollat ut på gina, hoppas bara det finns nu irl, och att det är snyggt irl! isåfall får ni se bild senare ikväll! ;D 
imorgon hoppas jag det blir grillning med mamma pappa farmor farfar mormor och älskling! :D  och isåfall ska jag göra en tårta till efterrätt! :D frusen daim tårta, helt galet gott det också!
och så på måndag är jag ledig, och då drar min träning igång på allvar! jag har schema och allt klart!  så det är bara att börja på måndag filla!  nej men det gick hur bra som helst innan! med springet och det, men sen blev det godis en dag och då kände jag att jag ska ladda och ta tag i det på riktigt!
på torsdag slutar skolan! så jäkla skönt, på fredag är det student!  och sen är jag inne på mitt SISTA sommarlov, så jäkla skönt!
nej, ner till mojan nu.



pusselipuss



ett av azzars syskon  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0