en helt underbar onsdag.

två missade bussar nu! nu väntar jag på den tredje, tredje gången gilt? eller hur. hihi. :D
nej men igår hade jag en helt underbar dag med min pojkvän! :)  (& eftersom jag har tid, berättar jag)

på tisdags kvällen, somnade vi tillsammans. :) och självklart då fick jag vakna upp brevid honom. och sen fick vi gå ut, han hem & jag till bussen.  eftersom vår lärare sa till oss i torsdags (för en vecka sen) att vi började 9.00, så var jag där och några andra till från klassen i tid, men ingen lärare. så ringde vi, men hon svarade inte. så fick vi reda på att vi började 14.00! och jag hade inte fått reda på ngt om det ;s  så alla vi som var där, vi gick hem. och när jag väl kom hem, åkte jag och älskling ut. :) till h&m, och sen körde vi till ett ställe på söderåsen?  och så gick vi ut en bit, och herregud vad mycket man såg!  riktigt fräckt! det kommer blider senare idag, men nu giter jag inte lägga in och grejja. ;b  sen körde vi till allivs, köpte fika och fika. :D  sen hade vi bestämt oss för att äta ute, på någon restuarang, och innan dess tänkte vi att vi kunde gå in på fredriksdal! :D det var faktiskt rikitgt mysigt där, och jag tror min pojkvän vart nöjd över att jag tog med honom dit, eller han mig får vi nog säga, eftersom han kör ;b haha.  sen tyckte vi vädret var jätte fint, och sa att vi istället kunde grilla på åsen, där vi varit innan. och vi körde och skulle handla, men återigen ändrade vi oss till att laga mat hemma hos honom tillsammans istället! ;b och då blev det kyckling med några chips liknande pommes, och bearine? :D sås, och sallad och bröd. det blev faktiskt jätte gott, och jag var mät. är fortfarande det :$ haha. :)  sen körde vi hemåt till mig igen, där vi såg på en film och åt ostbågar och gosa. :D  

nåja, jag hade iaf en underbar dag igår, och jag tycker det är det som betyder mest! och jag var ju med älskling ;b 
och i natt åskade det så in i nordens, älsk sa att det var i tre timmar, eller han sa ngt om det i natt. :D när vi båda vaknade av en JÄTTE knall, eller bomb?!  fyfan vad jag var rädd. :D haha, och lika så han ;b  hans hjärta slog nog bara mer ;b haha.


nej, nu måste jag nog städa upp lite på rummet, här ser ut som fan.
bilder kommer senare idag!



pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0