ännu sleten efter midsommar, sjukt.

midsommarafton var riktigt bra! :D nej, jag är nöjd över den fredagen. :)  trevlig värd & folk där ;D  för en gång skull, när man är på ett nytt ställe. :)  dock blev kvällen tidig för min bästa vän, som blev rätt laddad efter ett par hubbar! ;D haha.  men jag hade ändå trevligt, och det får göras om i sommar!  hoppas jag.

idag är det söndag, & det enda som jag ska göra i dag är att träna. jag är helt trött i kroppen, skulle egentligen sprungit också, men det giter jag verkligen inte.
& imorgon ska jag först till väla och ta id kort, och sen på kalas på kvällen, hos lucas. :) 



pusselipuss






& tyvärr, är detta alla bilder! hahaha. :D

Kommentarer
Postat av: Olivia

Sv: ååhh inte ska du vara avundsjuk på mig sötnos! <3

2009-06-21 @ 19:17:23
URL: http://oliviaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0