you need 2 love me more then ever

såja, nu är min älskling påväg hit. och jag antar han redan gått, så jag ska tända lite ljus här inne och göra det mysigt. :) synd jävlen inte bara äter godis, för då skulle jag ha haft köpt det! ;D men det är ju bara  bättre för mig, av mitt nyårs"löfte". kan erkänna det har blivit några stycken, men det är bara lite plock vi hade hemma! har inte köpt ngt, och så fort det är slut här hemma, och om lucas alice och hugo kommer ofta, är de inte länge de är kvar, men så ska jag inte köpa ngt själv ;b 
jag tänkte mest bara skriva godnatt till er! och så, för jag tror inte jag skirver mer idag ;b
nej, mys på listan.



puss

Kommentarer
Postat av: alice

Jadu, att äta mindre godis var ju typ allas nyårslöften, hehe! :D

2009-01-03 @ 20:09:56
URL: http://alicesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0