torsdag.

oj.. vad veckan har gått fort ;s ärligt, imorgon är det fredag. sjukt skönt! :) 
idag gick praktiken bra, och så. och på bussen hem hittade jag oliwia! :D  så vi snackade och skratta, fobbe var också med på en hörna. :)   och där kom upp minnen sen vargårsskole tiden, som det alltid nästan gör när jag och oliwia ses, det är sjukt hur kul vi hade då, jag saknar det något så in i norden. :( alltid ngt nytt skit hade vi för oss, om det inte var att hoppas på att inte fönsterdörren skulle smällas igen, var det att smyga i lärarrummet eller fika utanför biologin, eller "snorta" på mopparna. hahaha. oj vad jag saknar <3 
iaf, idag har jag inga planer!! inga alls.. eller jo jag har vissa!  som att snart ska jag gå ner och försöka tigga till mig ett nytt skrivbord samt klädbyrå samt dvd hylla! får hoppas jag bara lyckas :$  iaf nytt skrivbord. vill ha ngt nyss. och så ska där bara vara lite lådor. högst fyra! och inget skåp. :)  och så vill jag ju ha en ny kläd byrå.. sjukt sugen på den byrån min älskade har hemma, men jag vet inte vad han tycker om att jag härmar honom :$ haha, den är snygg och lådorna är djupa. :) och det behövs. och sen dvd hylla, har två. men en till behövs! så ska ner och kolla i ikea katalogen. :) 
ska försöka hitta på ngt med pappa, kanske åka till farmor och farfar. ngt måste jag göra! :D haha



puss


Kommentarer
Postat av: Olivia

varagårdsskolan är ingenting utan oss, gud vad tråkigt dom måste ha det.. dom saknar nog oss lika mycket som vi saknar den.. eller ja alla minnen <3

2009-01-22 @ 19:12:07
URL: http://oliviaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0