tillbaka!

ojoj, jag försvann inte för jag var så ledsen eller ngt.. nejnej! :) min data bara dog i söndags, och ville inte starta igen, sen när älskling kom hit, fixade han så den startades. men då kom där upp ngt, så jag bara stängde av igen! och sen startade jag den i måndags, men då gick inte internet! och det är en lång historia, som jag bara har i huvudet, och som jag inte orkar skriva ner :D haha, men iaf, det var nätverkskortet, och igår kväll fick jag ett nytt, så nu är jag tillbaka.
och nu är klockan fem i sju. min buss får 07.17. och jag är klar! wihu. 
jag ska snart ner och äta. eller packa väskan först, jag vet inte. jag kommer vela om det i några minuter. så jag får springa till bussen.
igår kväll cyklade jag hem till älskling och gullade lite med honom, och sen hem och kollade på aa självklart! ;D

under tiden jag inte har haft internet, dock var det ju bara 2½dag, men så kom jag på.. att jag behöver faktiskt inte det! ;b haha. jag ska dra ner på data tiden.. men jag vet inte än vad jag ska fylla ut den med ;s hm.. kommer nog. :)

nej, ska äta eller packa väskan nu .



puss

Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha, man behöver bara vara utan internet i några dagar och man märker hur lite man behöver den egentligen! :O det är sjukt!

2009-01-21 @ 13:34:08
URL: http://oliviaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0