söndag

jaha, söndag idag.. skolan imorgon, ska bli skönt att träffa klassen igen iaf! ;D vi brukar alltid lyckas ha sjukt roligt. ;D

jag somnade under filmen igår, bara pang. haha :D så jag kollade klart den när jag vaknade, vi elva. :) den är sjukt bra, borde ses! :D  sen dess, har jag bara fördrivit tiden vid datan. mamma frågade om jag vill med till mormor, men hade ingen lust att göra v mig. så de fick åka själv, så är själv hemma. lungt och skönt faktiskt, vet dock inte vad jag ska göra ;s känner inte för ngt! 
och azzar är med, så jag kan inte ta och gå ut med honom.. och det är inte roligt att gå själv. ;b  arh varför fick jag ingen tvillingsyster?! :D  
nej, jag ska se på tv eller någon film. vi får se!



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0