söndag

GRATTIS MALIN, 18 2DAY :D  <3

och där skickade jag iväg ett sms till grisen! ;D förövrigt vaknar jag när en pojkvän är på väg ur sängen och glömmer allt och undrar var han ska, men då kom jag på! han hade sagt det igår kväll att han skulle till datan, hihi :$  och efter jag somnat om ett tag, och vaknat igen, kom han tillbaka. :*  sen var det dags honom att kila hem. :( 
men vi ses ikväll igen, med hopp om filmen "this is england"  ska försöka älsk, och en STOR godis påse :$ om han inte hinner ändra sig, för han var sugen på godis igår kväll, och nästan det första jag fråga imorse, var om han ännu var sugen, och ja det var han :D så jag hoppas han inte ändrar sig ;b
jag ska nog äta frukost nu.. fast jag inte ens är sugen.


puss

Kommentarer
Postat av: olivia

Svar: Hihi, fel gissat :$ <3

2009-01-04 @ 11:46:56
URL: http://oliviaway.blogg.se/
Postat av: Olivia

Svar; Hihi, fel gissat :$ <3

2009-01-04 @ 11:47:33
URL: http://oliviaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0