skridsko på sportlovet.

jag hade täntk avsluta min dag här, hemsk som den varit, tycker jag det räcker! 
har spelat lite guitar hero, börjar bli jävligt hej på det nu! på ps2 är jag än bara på easy, men på ps3 medium ;)  haha. :D

smsa ullis innan och fråga om alices skridsko passar henne fortfarande, och hon skulle testa, men hade glömt! haha, men hon tyckte det lät som en toppenide att åka med henne. :)

imorgon blir det ikea med pappa och mamma? iaf pappa .. ska ha en till dvd hylla. sen ska jag kolla in ngt skrivbord utan skåp och en byrå, fast det blir nog bara dvd hylla imorgon. :) jag fick 500 av pappa bara sådär. tack.


nej, städa upp på rummet sen toa och göra sig klar för sängen.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0