reflex kan bli pinsamt.

nåja, nu känner jag mig inte alls lika stressad längre! bara lite, men det är för att jag vill komma i säng i tid ;D haha. 
på praktiken var det långtråkigt på ngt sätt ;s vad jag minns nu. och varför går alltid en sista timmen så sakta?!   blir tosig på det, alltid samma visa..  sen var det bussen, och jag fick hoppa på på koparmölle platsen. (jag stör mig riktigt mycket att man ska skriva på på, ser ut som man hakar upp sig)   och självklart var bussjävlen full!  det är i den stunden, när man får stå upp, trängas bland massa folk, som luktar illa, fiser rapar you name it! det är iaf i den stunden som man längtar efter körkort och bil!  herrejesus, låte det gå snabbt nu.  iaf, på stationen efter kopparmölle platsen, är det stattena, och där hoppa en mor, men två pågar in på. och de fick sjävklat stå framför mig. och busschauffören var inte snäll idag när han körde eller starta eller bromsa! det var slänga sig på bromsen, slänga sig på gasen. jag höll på att bli tokig på honom, men iaf! dessa två pågarna var kanske vid 8 årsåldern? och de stod där, och försökte så gott de kunde stå och hålla sig. och jag gör av ren reflex när ungen närmst mig tappar balansen lite,  tar tag i hans jacka.. :$  det var rätt pinsamt.  men mamman förstod och gav mig ett leende. :) 
jag tror om jag skulle valt till gymnasium nu, skulle jag helt klart valt barn&fritid. och självklart frisör. men där skulle jag inte komma in, som vi vet.. suck. 

följde med pappa ut till maxi, han ville ha guitar hero till ps2 också ;b haha. så det blev det. :) och en present till min kusin som har kalas på lördag. :) han blir väl tre eller fyra. :$ kan inte riktigt. 
och sen var det på cyklen, och cykla hem till älskling och gosa&gulla. :)  han är så underbar ibland den pågen, att man nästan spicker. :)
nej, jag var ju stressad för sängen. jag måste borsta tänderna, slänga iväg ett godnatt sms till älskling, och sen sängen! :D



puss

Kommentarer
Postat av: Olivia

FILLA?! jag vill spela guitarr hero :$ kan inte vi ha en tjejkväll med spel, singstar, godis, skratt osv? : D

2009-01-22 @ 19:14:10
URL: http://oliviaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0