prom night.

har nyss sett hela filmen, den är faktiskt sjukt bra.
spänningen är hela tiden på topp! hjärtat slår hela tiden lite för snabbt ;b  men sen sluta den som jag verkligen inte ville, och jag börja böla. haha ;D den borde ses! 
nu sitter jag bara och längtar tills iwilight new moon kommer, dock är det i slutet av detta året. haha ;D  så då har jag att vänta på! 
just nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra ;s om jag ska göra min danska läxa så den är gjord? :D skulle vatt skönt, men kommer väl inte ske. ska nog kolla på ikea, så sugen på nya möbler att jag spricker.

vet någon vad den nya låten heter, där en tjej sjunger; i'll can catch the moon osv. och vem? :D måste ha den.




puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0