på väg att sjukna in.

nu är jag hemma, efter en relativt lugn dag, imorgon är där dock mer att göra fyfan. både idag och igår känndes som en fredag, varför straffa mig så :(   jag slutade tjug över två. :)  och på knutan kom kevin och höll mig sällskap, och sen hade jag en och sitta och tjabba med på bussen hem.
jo förresten, på jobbet slog jag mig på handleden, just nu är det bara en röd prick, innan var det en bubbla, men iaf! det gör ngt så djävulskt ont, jag är helt lam i tummen ;s  läskigt. 
och sen känner jag att jag börjar bli sjuk, ont i halsen och käken. man kan hoppas jag blir sjuk inatt :$  så jag inte klara imorgon. eller ngt.
snart blir det av till ikea. :)  visar er på kort hur jag ska fixa! ;D



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0