måndag, -tillbaka

jag var faktiskt pigg när väl klocka ringde, dels för att jag varit vaken sen 6. somnade om de sista 5-10 minuterna? klockan ringde kvart över sju, och då satte jag igång. :) och när det var en timme kvar, kännde jag mig faktiskt stressad ;s sjutk, gör alltid det. fast jag missar bussra och så, är jag jätte orolig att göra det. men det händer, för ofta ;b haha.   iaf, väl på knutan, väntade malin på mig, och sen fick vi vänta på michaela. :)   och så stack vi tsm till skolan! ;D känns skönt att ha tillbaka klassen. fast det bara är 2 gånger i veckan.
skolan gick väl bra. och jag och malin snackade på som bara den. :D vi borde nog inte ha lov ifrån varandra! ;D haha. och när vi har, borde vi snacka mer! ;D  och sen slutade vi, och bussen hem var full som vanligt, och försenad. så jag hade 5 minuter på att gå in, ta med flöjten och böckerna, och sen köra ner och spela! vilken huvudvärk jag fick :( har ännu också för den delen.
ska spela 6 igen. men det är mer lungt fram till den ;b haha. 



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0