lördag.

åh nej, jag har ångest .. torsdag börjar praktiken igen, och jag vill verklinge verkligen inte! :( fyfan, riktigt ont i magen för detta nu .. fanfanfan.

iaf, sov hos älsk i natt. bara vändit och vredit mig hela natten. :( inte kommit till ro. jag som brukar kunna sova. ;/ jag får nog ta en lur snart, känner ögonlocken håller på att trilla ner. har nästan nyss ätit fruskot, fredrik var här också när jag kom hem. :) 
ikväll blir det älsk, han kommer vid sju åtta? :D lovat han ska få se hockey här, bara för jag vill vara med honom :$ och vi har 19 månader idag! ;D   grattis till oss älsk. :)
nej, jag ska nog banne mig ta en tupplur redan nu. :)



puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, på gratismode.se så kan du få hem gratis presentkort till en massa olika butiker så som hm,kicks, nelly.se m.fl. Du kan även få gratis biobiljetter eller trisslotter. Bara genom att enkelt samla poäng kan du få något av dessa grejer helt gratis hem i brevlådan:) Klicka på denna länken för att bli medlem och få 50 poäng direkt. Glöm inte heller att aktivera ditt konto via din mejl.

www.gratismode.se/?c=1389



Trevlig helg:)

2009-01-03 @ 12:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0