lördag

skrev ett inlägg innan i morse, innan jag skulle iväg, men när jag publicerade det, loggades jag ut från blogg.se och kom till startsidan ;s och så sprarades inte mitt inlägg, irriterande!
iaf, älsk kom igår kväll :) vi mös och gosa. han vaknade tidigit imorse som vanligt och busade ;d haha. och efter jag gjort frukost och ett tags tramsande begav han sig hemåt och jag & pappa till apoteket och sen ikea och sen allivs och till sist farmor och farfar! :) 
jag hade ingen röst innan idag, i dryga en timme en och halv. jag kunde bara prata jätte tyst, och köpte en slem lösande tablett på apoteket, och det släppte faktiskt.  jag har jätte ont i halsen :(  gör ont att svälja och hosta som jag behöver hela tiden ungefär.
ikväll kommer älsk igen. :)  ska se om han vill se någon film :$ får hoppas. :)


nu har jag och pappa byggt ihop min dvd hylla, och beställt fler hylplan från malmö's ikea, eftersom de inte hade på ikea i helsingborg. så den ska väl komma någon dag i nästa vecka. dock 90 kroner i frakt ;s och hyllan kostar 79, och jag ska ha en och pappa en. rena rånet.
så nu ska jag sätta in dvd filmerna rätt, igår satt jag och sorterade de i gengrar, och nu ska de in. :)



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0