linn&lina.

förresten, jag hade en underbar dröm i natt. (eller hade fler än en, men minns bara denna riktigt) det var jag, mamma, pappa, alice, mormor och morfar!  vi var hemma hos mormor och morfar, och det var så verkligt, jag kunde se min morfar sitta där på sin plats i soffan, jag kunde prata och röra honom igen. suck, jag saknar min morfar, jag måste snart lägga en ny blomma till honom.

iaf, jag är spel sugen! riktigt spel sugen! jag har bara ett installerat på datan och det är sims 2, och det är rätt stort, så jag tycker det räcker faktiskt! ;b haha, och det kommer i perioder när man är sugen på det. men annars brukar jag gå in på olika sidor, brukar gå in på king.com, eller zylom.com  på zylom.com kan du hämta hem spel, och då kan du spela det spelet i en timme! ;b det är faktiskt rätt lagom, hela dagen försvinner inte, som den kunde gjort om du haft ngt installerat, som sims eller ngt annat! ;b  men hemsidan är faktiskt bra! ni borde testa. såklart behöver du inte hämta hem! där finns spel du kan spela på hemsidan! men inte samma spel ;b  jag tycker själv att de man kan hämta hem är roligare, eller verkar som det, ibland blir det hel missar när man har hämtat hem de och läst om det.
men nu till fråga, vad ska jag välja?! hemsidan, eller sims?  
tåls att tänka på.




lina på bilden, herregud vad jag saknar er två. :( 



puss

Kommentarer
Postat av: alexandra

åwh vilken sötis

2009-01-04 @ 13:59:06
URL: http://amkjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0