låt denna veckan gömas också.

äntligen hemma!
ibland blir jag så fruktansvärt arg på min handledare, idag hade jag INGET att göra den sista timmen. och istället för att säga tre små ord, "du får gå!"  ska jag stanna och kolla på! tosig blir man .. och sen på bussen hem, skrek en unge så den blev blå i anstiket kan man tro, och vad gjorde mamma?! nej just det, inte ngt. 
jag har så förbaskat ont i huvudet också idag ;s så jag ska ner och ta en ipren, sen göra lite mat och sen se på prom night! :)   älsk kanske kommer en runda sen, vem vet. möjligt han. :)   jag hoppas så jag spricker :$ saknar faktiskt honom..

nästa vecka blir det en skön vecka,
för det första; jag börjar halv elva på måndag.
för det andra; jag är ledig på tisdagen, och jag & älsk har 20 månader. :)
för det tredje; jag är ledig på onsdagen också! dock utvecklingssamtal 14,00.
för det fjärde; torsdagen är sista dagen på praktiken, WUUHU.
för det femte; på fredagen börjar jag elva, och går knappt en timme. 
bara låt denna veckan rinna iväg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0