laddad?

kan säga "gissa bilden" är redan avslutad, mest för att det kom i samma bild vad det var, och att det var lätt.;) så det var nog annars rätt lätt att luska ut, fast det var det ändå! ;D haha, den som gissa helt rätt var sötingen sofie! :D   grattis!  fast det nu inte fanns ngt pris ;b haha. 
jag har under resten av dagen sen jag kom in med azzar, laddat mp4an med musik, skrivit ut kortet och skrivit allt i det och så, och faktiskt redan lagt fram kläder. haha :D måste vara ute i tid? ;b   lägger alltid fram kläderna kvällen innan, dels för att jag kan sova längre, för när det gäller kläder, finns det nog ingen som är mer velig (stavning?) än mig ;b  och vilka skor är viktigt till vilka kläder. haha. <; så jag är laddad för vad jag ska ha på mig an so on imorgon, men inte för att gå till praktiken :(  sen har jag även hunnit sjunga lite singstar! ;D  nu börjar jag blir hungrig, och om 10 minuter är det fläkspannkaka / ungspankaka. call it what you want 2 ;}   och sen sätter jag nog i en film som jag köpte häromdagen och glor, sen cyklar jag och solar banne mig! :D
ni får förresten ha tåla mod med min nya header, har inte hunnit alls idag! 

puss


Kommentarer
Postat av: Sofie

naw ;D haha <3

2009-01-07 @ 17:04:08
URL: http://sofiehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0