kalas!

sov hos älsk i natt :)  på kvällen tittade vi på en film, en sån föreställning, som rabalder ramlösa. :)  rolig var den! ;D haha.  och sen somnade vi inte förren närmare tre tror jag ;b och jag vaknade fem över halv tolv. så väckte älskling ett tag efter, och jag cyklade och sola. tog aldrig stå solariumet, det var för dyrt, och jag var snål idag ;b  sen hem, och duscha och göra v mig :) 
om en kvart kommer fredik m fam, och andy m fam. :)
oj, kom några redan nu ;s  haha. :D får kila ner då. :)
jag hoppas älskling kommer senare ikväll :$ vill verkligen det älskling, fast det vet du.. <3



puss

Kommentarer
Postat av: soeticz

sv: sådära, har ont i ryggen men det går väl över antar jag :)

2009-01-10 @ 17:49:25
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Azra

Frågestund i bloggen, ställ gärna en fråga eller två :)



Är back on track nu så nu gäller det :)

2009-01-10 @ 21:06:04
URL: http://azrasarajlic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0