"jag sitter brevid en som sover!"

hemma efter ännu en kort dag! :D  jag är nöjd.
jag missa en buss, imorse.. så stod jag och vänta på nästa. haha :D så kom där en sån liten grön stadsbuss. :D (annars är den bussen jag åker, gul och rätt stor ;b )  men så kom den då, och där var helt frösit inne. ingen varme alls ;s  sjukt..  iaf, sen när jag satt på knutan och vänta på 2an, kom emma :D så vi snacka lite. :)  och så fick jag gratta henne ju! ;D för hon blev 18 den 6e. :)  sen kom min buss.
dagen gick relativt sakta, och där var nästan ingeting att göra! sjukt segt, men ändå skönt, för då vet man att man kommer hem efter lunchen till de äldre ;b
när jag åkte bussen hem, som förövrigt var rätt färg då! och där var varme, så somnade jag. så sitter jag alltid på den yttersta platsen, vaknade till vid väla, och kännde att jag behövde hoppa in, för där kom så mycket. så var det en lite flicka som satte sig brevid mig, och så sa hon att jag hade fin väska, och sen sa hon till sin mamma "jag sitter brevid en som sover!" haha ;D  sen när de skulle hoppa av, två stationer innan mig, frågade hon sin mamma om hon skulle väcka mig ;b haha. men hon gjorde inte det. sen var jag faktiskt vaken ;b
har nyss duchsat. :) och ska se på veronica mars om 20 minuter ungefär. :)  sen ikväll blir det älskling.


puss

Kommentarer
Postat av: Olivia

Sv: hahaha du borde varit med och sagt rätt replik :DD

2009-01-09 @ 20:30:14
URL: http://oliviaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0