istid på rummet.

nu har jag legat i sängen två tre timmar?  minns inte när jag la mig direkt. men två är det nog, och jag kunde inte somna, men fyfan vad jag frös! och det höll i sig till för 30 minuter sen. 
jag låg och kolla på världens minsta människor,  verkligen riktigt små. och tanken slog mig, tänk om man själv får barn som lider av det? hur skulle livet bli, och för barnet, det var hemskt egentligen :(  us..

jag kom på att jag måste köpa lite ramar och skriva ut bilder och sätta upp. :)  så jag får åka ut och shopa ramar! ;D haha.
glömde ju också berätta att det snöade riktigt innan, men det var regn i, så det la sig inte. :/  vill verkligen ha snö :$ haha, älskar det! så mysigt att dra med sin pojkvän ut i snön. :)
och förövrigt börjar jag bli hungrig ;s men jag har bestämma att det blir pizza ikväll! och jag ska banne mig hålla mig! :D haha. 



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0