i'm the star!

nu har jag sett det sista avsnittet, herreminhund jag måste verkligen se 6an nu! haha :D  kommer sitta och undra tills jag får se, kommer bli tosig! 
men iaf, jag har duschat och så. funderar på att göra middag nu, kycklingpytt.  men jag vet inte.. jag måste städa upp också, hur det alltid lyckas bli så stökigt, förstår jag inte ett dugg! det måste vara min käraste som gör det ;b haha.  så jag får väl städa upp efter honom. :)
jag var ute och tog ett par kort innan, och valde ut tre som jag gillade. ni ska får se de! men jag ska först märka de. men just nu, giter jag inte ;b 
nej, jag ska nog ta en runda singstar! ;b



puss

Kommentarer
Postat av: alexandra

ih, min kusin martin bord där :D ja du bor ju också i bjuv :o <3

2009-01-02 @ 15:12:43
URL: http://amkjo.blogg.se/
Postat av: alexandra

haha allvar :O :D nice. <3

2009-01-02 @ 15:35:56
URL: http://amkjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0