im mean, but i don't mean it.

ojoj, vilken långtråkig eftermiddag.. efter förra inlägget spelade jag lite sims, men jag tröttnade lite, så jag ladda ner ett spel från den hemsidan! ;D och det var roligt. men hann inte spela ut hela 60 minutrarna, för det var middag! och det var kassler med kokt potatis, kokt broccolisallad och självklart såsen som inte många kan stava till bearnaise! :D vilken stavning egentligen ;b  iaf, efter det blev jag sugen på att baka, dels för det spelet jag hade laddat ner, var att man lagade mat. men jag blev så sugen på att baka banan muffins, fast det giter jag inte idag, imorgon kanske? 
fick innan en lite nackspärr också, men den släppte rätt snabbt. ett till tecken på för mycket vid datan, mmhm. :)

som sakt har jag vatt uttråkad hela eftermiddagen, och när jag är uttråkad, brukar jag bli elak :$ jag vet inte varför, jag blir bara spydig mot folk.. pinsamt, men sant.
jag ska nog gå ner och ta EN kaka, och ett glas apelsinjuice, fast jag har hål i min läpp, eller flera stycken hål, så det kommer göra ont. men är super sugen på det! ;D   eller så kan jag ta ett glas mjölk, det är också gott till kaka. :) och nyttigt ;b

sen har jag även under eftermiddagen kommit underfund med att jag måste ha en ny header, och jag ska påbörja lite smått nu direkt efter :D men när den blir klart, det vet jag inte. :) beror helt och håller på om mitt hjärta sover hos mig i natt (som jag verkligeverkligen hoppas :$) annars blir det nog imorgon natt den nya kommer upp. :) 

jag har fångat djuren på bild idag, hoppas bara bilderna blev bra, jag ska lägga in de lite senare eller imorgon, och visa er. :)



jag kan knappt bärga mig, må tiden gå snabbt nu.





och jag saknar min balicebus. :( ska höra med mamma om vi kan ta henne och åka skridskor.
som vi pratat om innan ;b


puss

Kommentarer
Postat av: marielle

visste inte att du läste min blogg, hihi.

Men jag saknar dig också hjärtat. :*

2009-01-05 @ 01:46:54
URL: http://fransina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0