hemma.

nu är jag hemma, efter en dag med saker att göra hela tiden!! haha.
oj vad jag längtar tills det är över. dock är där nog inte så mycket att göra imorgon, glömde glo :$
iaf när jag kom hem, kom lucas springandes och skrek "FIIIIILLAAAAAAAAAAAAA" :D  och så ställde vi oss och gjorde chokladpudding. :) haha, fast tror inte den blev så bra, för vi spillde halva påsen utanför :$   vi får se hur det går! ;D annars är det ju chokladmjölk :D
så det bli att leka idag, antagligen, och sen kommer väl andy och marlene, så blir väl att snacka skit med de :D
nej, jag ska ner och snacka lite skit med lucas nu. :)  och äta.

och grattis till min morbro! :D <3

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0