göm tisdagar!

spelning blev det, sen var det årsmöte. riktigt segt.. men det är över nu, jag är hemma! puf.  jag har inte ens kollat igenom danska orden, fy på mig. jag får försöka så gott jag kan imorgon!  egentligen känner jag inte alls för skolan mer. :/ helt trött på skiten nu. speciellt tisdagarna, fyfan..  kan vi inte göma tisdagen tills sommarlovet?
iaf, jag och mamma började kolla på en ny serie, stormen hette den, gick på ettan. den var halvt bra, och halvt dålig. om en kvart börjar öga mot öga. :) så då ska jag ligga i sängen. inte ha smink kvar, borstat tänderna, och kissat och bäddat ner mig gott. 
så jag får kila nu.



puss


min köttbulle är ännu på vift :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0