godnatt torsdag.

jag har ända sen den första januari, tänkt på min 18årsdag! jisses vad jag längtar ;s haha.  snart bara 9 månader kvar, vad säger ni om det? :D
marlene kom aldrig, hon jobba kväll som jag kom på! haha :D men andy kom. :) och när de åkt, körde mamma och jag till allivs, och sen hem till fredrik och de. :)  gosa med alice hela tiden :D hon var så kelen och söt idag att det inte var klokt! :D
iaf, när jag kom hem var det dusch, och sen dess har jag inte gjort så mycket, kollat lite tv. plockat ner julgranen, och min adventsstjärnelampa samt ängellampa, och sen ställt allt mitt julpynt, i en hög på bordet. det känns ändå lite tomt nu ;s   us.  ja, må detta året gå snabbt! :D 
nu ska jag ställa på plats mina saker jag lagt undan, och sen blir det sängen. :) 
imorgon är det jag som lagar middag, det blir stekt kyckling, med sweety chilli dressing som jag gör själv, och potatisgratäng samt sallad, nu blev du sugen allt va ;b  
och sen på lördag blir det som sagt ut och äta med släkten, (och jag lovar ta bilder) och sen hem till moster och morbro :D   det ska bli jätte mysigt och jag längtar så fruktansvärt.  vi ska äta på margretetorp. smörgårdsbord. de har riktigt gott där. ;D



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0