godnatt tisdag! :D

ojojoj, jag vill ha nästa tisdag nu! :D mums på aa. :* 
näst intil hela dagen har jag inbillat mig att det är torsdag.. varför kan det inte bara vara den dagen man inbillar sig? :( det skulle varit så skönt om det var fredag imorgon, men ack.. det är bara onsdag. tusan attan! 
och imorgon vet jag inte rolig som sker ;s  fyfan.
nej, jag ska gå och lägga mig nu. ska upp tio över sex, men halv tolv ska jag se tv! :D de halvt dolda, det är en svensk serie, tre delar, borde vara den tredje idag. den är jätte bra, dock har jag aldrig sett ett helt avsnitt, har alltid somnat. (A) och det lär jag väl göra idag också, men jag har satt klockan, så vi ska se hur mycket jag orkar.
ni får sova gott. jag ska ligga på min pojkväns sida av sängen i natt igen :$ det är mysigt att inbilla sig honom där ändå.


puss


Kommentarer
Postat av: cassie

hej :) hur e det? pusss

2009-01-14 @ 00:35:39
URL: http://sexylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0