godmorgon torsdag, GRATTIS PAPPA!

nu är klockan kvart i sju, och jag är klar!  jup, klar. jag ska bara ner och äta frukost, fast jag inte alls är sugen på ngt!
jag somnde inte förren närmare ett igår.. jag hade så ont i magen, och i tanden :(  (jag hade inget hål, men början på ett hål, hade inte alls ont eller så! men så "lagade" tandläkaren, och nu, har jag bara ont. :( eller när jag dricker och äter kallt, jo du din jävel vad det ilar!)  så när jag hade borstat tänderna och skulle skölja ur munnen, var vattnet för kallt. :( och sen var jag riktigt äckligt törstig, som om jag hade en öken i munnen, och jag skulle dricka och fyfan!! :(

idag fyller min käre pappa år, det är bättre idag för han, tror jag? knappt träffat honom. sa grattis innan, och sen fråga han om jag inte var uppe lite för tidigt, jo det ser jag nu att jag är! haha.  

så grattis pappa! ;D



puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0