godmorgon fredag!

dags att gå upp alla sömntutor. själv har man varit vaken sen ngt över tio eller ngt i elva, jag minns inte helt ;b haha. älskling har sovit här såklart! det är alltid lika mysigt att krypa ner i sängen med honom, känna när han drar sin hand över magen på mig och håller om mig - det är i stunden, just den stunden man mår som bäst och somnar godast! ;D   iaf, sen kila pojken hem, och jag satte mig och kolla oth! har ett avsnitt kvar av säsong 5! måste ha säsong 6 nu, arh! :D helt galet bra är det, som jag sagt förr! :)
min bror ringde innan och undra om jag kunde klippa honom, och visst skulle jag kunna det! ;D  så han ska höra av sig senare idag ;b 
och sen i natt blir det att sova hos älskling.  :)  nej, sista avsnittet nu.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0