gått ner

nu har jag samlat mig för stunden, men såfort jag tänker på det, kommer all ångest tillbaka, fuck.


iaf, jag har fått ett nytt favorit program, verinica mars. :D skit bra faktiskt! ;D   och frukosten har jag ätit, och nu tänkte jag ta med ut azzar, så han får leka lite i den snön som ligger. :) ska försöka knäppa någon härligt bild! 

jag vägde mig idag, som jag inte gjort sen innan jullovet började, jag har gått ner i vikt, faktiskt ett par kilo.  först vågade jag inte ens titta på vågen för jag var ju självklart bomb säger jag gått upp ett par! men oj vad jag blev glad när jag såg jag gått ner.  :D 

jag måste hinna fixa mitt busskort också ;s och så vill jag sola. vi får se vad jag hinner med.  nu ska jag ut.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0